PRESENTATION: CISSI (DA MASTER)

Tja!

Hatar att skriva presentationer men vafan, anatar att jag måste ge det ett försök.. Det blir nog så att jag skriver av lite av kjelle haha. Men jag är iaf Cissi! Jag är redan tjugoett och bor med päronen i en liten håla så långt bort från Stockholm man kan komma, men som ändå är Stockholm.. 

Jag är inte lika rolig som Kjelle och har massa spännande intressen.. Men jag tycker om musik och foto, det är väl mina största(och enda) intressen! Gillar att både lyssna och göra musik. Nu är det mest reggae och dancehall som gäller.. Tycker om att gå på evenemang, konserter och sånt kul! 

Jag drömmer om en volvo s60, ett trivsamt och välbetalt jobb och en egen lägenhet att dela med min fina vän. Kängor är inte riktigt min grej så ett par korta röda converse funkar fint för mig :D och juste resa vill jag ju också göra och drömmen är att ta mig till Jamaica en vacker dag! Och en roadtrip genom USA vore coolt. Ska besöka alla världsdelar innan jag går i graven!

Cissi-kollage: 




Ja det var väl det. Tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0