presentation: kjelle (da co-master)

Tjo folks, det är jag som är Kjelle. Jag är inte en pensionerad manlig lastbilschaffis som man kanske kan tro, utan en tjugoårig (snart tjugoett!) ung dam som fortfarande bor med mor. Så vem är jag, kanske ni undrar, den här bruden verkar ju omåttligt intressant, vi vill veta mer!
 
Jag tycker om böcker (åh Jonas Gardell), genus, att skriva (oftast aningen mörka och diffusa texter), alkohol och att flumma med Cissi. Jag har en liten glugg mellan framtänderna och har lätt för att rodna. Som person är jag neurotisk och ångestig, rastlös och drömmande, brinnande men blyg.
 
Jag drömmer om en miljövänlig ljusblå/orange folkabuss, ett kreativt jobb, att skriva en bok, en lägenhet med gula dörrar (se Tillsammans och ni förstår mig), svarta Dr Marten-kängor, självförverkligande, en resa till Värmland och en till Berlin, mindre ångest och plugga genusvetenskap på universitetet.
 
Kjelle-kollage (jag vet, jätteamatörigt, sånt här är egentligen Cissis grej) :
 
 
Och det var typ jag. Hejjjjpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0