Dec. 31, 2012

Hejpis glada människor. Cissi är på mig om att skriva ett inlägg och dessutom så har vi så många läsare nu så jag känner att trycket är hårt! Jag lever livet lite grann: fylla och tomhet. Men också kärlek. Jag har bestämt mig för att leva celibat nu, snubbar strular till min frid och ro! Jag, Cissi och Jessica ska ingå äktenskap så kan jag ha mina lösa flörtar och drömmar om mannen som ser ut som Johnny Depp, tänker som Henrik Berggren och är feminist. Nej, fan, tvåtusentretton ska för i helvete bli ett bra år för detta har bara varit skit. Det skulle vara fint med den där lyckan. Jag ska finna den i en etta i stan och i böckerna. Nu ska flickorna och jag göra klart en skräckfilm. Den kommer att bli bäst. Hejdå och fina fyrverkerier.
Och juste, kolla in Daniel Norgren, annars dödar jag er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0