Blöööö

Hej kåmpisar. Cissi tjatade på mig om att skriva så jag ska väl försöka pressa ur mig något. Jag lovar varken vettighet eller spänning.

Denna helg har jag spenderat med någonting växande och kolsvart inuti. Det kan vara ett tomrum. Möjligen också gammal hederlig ångest. Det enda jag vet med säkerhet är att det gör väldigt ont och är skitläskigt. Idag har jag funnit mig själv någon helt annanstans än verkligheten och nutiden.

Jag har även saknat Cissi och hennes galenskaper något fruktansvärt så jag såg till att få mig en liten promenadtimme med min kära dam innan jag drog till Uppsala. Det blev inte så mycket till promenad, vi fastnade istället vid varenda lekplats vi såg. Det var fint.

Höööörs. / Kjelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0