Färgning

Idag tog jag det stora steget till en ljusare vardag. Fick lite impulsiv känsla att nu är det dags för förändring! Rotade lite i skåpen och hittade ljusbrun hårfärg, samma som Pernilla Wahlgren har i den där flashiga reklamen för garnier ni vet?

Den här: 




Ser ni?? LJUSBRUN 

Lets do this tänkte jag och satte igång den trettio minuter långa processen. Passade samtidigt på att göra sån där cool ansiktsmask som man drar av huden efter en kvart eller vad det är. 

Såhär såg den ut efter en användning: 



Kolla våran XC60 den har sånt här fönstertak!




Ja iallafall.. Resultatet av hårfärgningen? Håret blev fan MÖRKARE än min mörkbruna jag brukar använda!! wtf?? varför? Nu ser jag typ svarthårig ut.. vart är min Pernilla-look? :( 
Besviken!!! Här har man tagit ett stort steg i livet så blir det så här! Ska testa platinablond nästa gång.. eller då blir det väl svart på riktigt.. hmmph! 






Tack för mig! 
Cissi


Kommentarer
Postat av: Linda

Akta dig för Garnier, det slår alltid fel! Köp Loreal eller Schwarzkopf istället och kolla innan hur det blir med din grundfärg på håret. Pernilla är väl typ ljusblond från början, kanske därför din färg blev så annorlunda. Puss!
/Storsyrran

Svar: tack syrran! ska prova nåt annat nästa gång! Puss!
Cissi & Kjelle

2012-09-16 @ 09:03:52
Postat av: Jill

Ååååh jag kände samma frustration sist jag färgade håret. Det skulle också bli ljusbrunt men blev istället nästan svart :( vad är det som gör att det blir så?

Btw så tycker jag inte att det ser hemskt ut. Det blev jättefint <3

Svar: tack jill <3
Cissi & Kjelle

2012-09-16 @ 10:19:12
Postat av: Kjelle

Hahahaha fyfan vad underbar du är <3

2012-09-16 @ 10:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0