Fotograferingen!

Fotograferingen gick bra idag! Tog lite tid som väntat och hade velat ha mer tid när vi var ute men det får bli en annan gång.. 

Jag har faktiskt en fotoblogg för dom intresserade.. Men adressen får ni vänta med, än så länge är det bara utvalda som får läsa den! ;)





Omg kolla vad som hände med min kamera!!! Jag är så ledsen :'( tror den låg knas i bilen men nu är sprickan där på halva skärmen och det är säkert skitdyrt att byta ut.. helvetes jävla skit........


Dags att sova! Lång dag imorgon, kommer vara hemifrån från 12-00 för att jobba. Och jag tycker Kjelle ska komma in här och blogga lite också! Tjata på henne!!!

Cissi 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0