Fotojobb!

Godmorgon på er!

Jag borde verkligen sova nu men har spenderat senaste timmen med att leta efter den jävla laddaren till batteriet till kameran! Hittade den tillslut på golvet i mitt rum.. Det är totalt KAOS här nu när flytten närmar sig! 
Iaf så ska jag fota till lookbook senare idag och på lördag ska jag agera bröllopsfotograf! Efter det blir det att åka direkt till jobbet för inventering.. Har bara en ledig dag kvar nu i september annars bara massa jobb. Tyvärr verkar det som att det ska regna hela lördagen och det är så typiskt med bröllopet.. Blir ju bäst resultat om vi fotar utomhus så vi får se hur det går..

Mitt fotointresse har eskalerat ordentligt senaste året.. Det är inte länge sen jag investerade i en ny kamera och jag vill redan ha en ny! Tycker inte riktigt den här räcker till haha. Vill ha en fullformat! Så småningom ska jag väl starta eget när jag samlat på mig mer erfarenhet och då blir det en Canon EOS 5D mark III men ett sånt kamerahus kostar en hel del.. närmare 30 000 haha. Fan. 

Nej ska sova några timmar nu innan det är dags att gå upp, ha en bra dag alla!

Cissi

 


 

Kommentarer
Postat av: kjelle

åh du är så duktig. kommer bli så bra!

2012-09-21 @ 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0