MYCKET HAR HÄNT

Tjoo folks! 


Det var några veckor sen vi fick denna idé med bloggen. Sen har det inte hänt så mycket mer men nu är den igång iaf! 

Jag letade lägenhet, hade provanställning och jag var i botten.. Kjelle jobbade på Max och bodde hemma och vi planerade vårat framtida boende tillsammans. Nu har Kjelle mer eller mindre flyttat till Uppsala och bor hos Jessica(snyft) för att plugga genus lite spontant så där medan jag har fått tillsvidareanställning, snubblat över en lägenhet och flyttar första oktober! Och jag mår väldigt bra just nu! 
Trots att det inte blev riktigt som vi tänkt oss så flyter allt på bra, det som är idag kan bli nåt helt annat imorgon.. det är det som är så spännande för man vet aldrig vad livet har att erbjuda :) 

Cissi 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0