Tja!

Shoo bloggen! 

Jobbar och har mig hela tiden så det blir inte att man går in så mycket här men nu tänkte jag ta mig lite tid faktiskt. 
Natten till fredag åkte jag direkt från jobbet till min käre vän Jessica i Uppsala för att spendera natten med henne. Hihi ;) nej men det var mysigt, snackade massa skit och var vakna till närmare 6 på morgonen. Sen sov vi en bit in på eftermiddagen och kom tillbaka till Bro typ halv 5! Sen dess har jag hållit på med bilder och skit, tittat på en film och chillat. Ska sätta igång med mitt rum nu halv fem på morgonen haha! Flytt om två dagar ni vet! Oh jag har faktiskt hunnit med en hel del.. Handlat lite saker, betalat hyran och två hyror för garage, skaffat hemförsäkring, gjort andressändring osv! Köpte en fattiglappssäng så jag kan sova där hela veckan innan vi flyttar min vanliga nästa fredag! Fast jag köpte den egentligen för att jag tänkt att det ska vara gästvänligt :D 

Vet inte vart Kjelle håller hus, hon hör ju knappt av sig numera!!



PUSS 



/Ciiisiisi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0