#Blogg100

Yo! 

Tänkte ge mig på en sån här utmaning som tydligen startat. Mest på Jessicas intitiativ men aa.. det är värt ett försök! Sen är det ju så många som gnäller på dålig uppdatering här på bloggen så då tänker jag att jag kan tillfredställa er också samtidigt. Jag lovar er alltså 100 inlägg dom närmaste 100 dagarna! eller det kanske inte framgick innan haha. men så är det!

Egentligen började denna utmaning redan igår men eftersom jag arbetar och sliter på kvällarna och sover på dagarna så blev det svårt att hinna få in ett inlägg innan tolvslaget. Så det innebär att ni troligtvis kommer få ytterliggare ett inlägg idag! 

Ja.


Regler för #Blogg100 

  • #Blogg100 startar onsdagen den 23 januari 2013
  • Varje dag, 100 dagar i rad, måste minst ett nytt inlägg publiceras på din egen blogg.
  • Tagga varje inlägg med taggen #blogg100
  • Det finns inga krav på hur långt inlägget ska vara. (Ett inbäddat youtubeklipp är också ett inlägg).
  • Det är helt okej att förhandspublicera inlägg, men det blir kanske roligare att skriva tätare inpå själva publiceringen.
/Cissi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0