Ack Värmland du sköna!

Shoo bloggen wzup?!

Ligger i min säng här på landet och filosoferar. Det är så tyst och fridfullt här, det är bara min knorrande mage som stör friden haha
Är här sen tidigt imorse och stannar till söndag! Så här länge har jag inte varit ledig på typ ett år.. Får se hur långt tid det tar innan jag blir för rastlös :) har mest sovit idag, är fortfarande trött och ska sova igen.. Men ska läsa några sidor i zlatans bok först..Så dött är det här haha, har inte öppnat en bok sen gymnasiet lixom!

Ha de gött folk så hörs vi snart! Kommer uppdatera med bilder i dagarna också så ni får följa min spännande resa!

Lägger upp lite bilder från dagen också. Och på mitt fina öga! Det är inte så rött längre dock, käkar både penicillin och får antibiotika i ögat :)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0