Glad midsommar!

Glad midsommar på er mina vänner! 


Dagen ska spenderas med MiJay och Kjelle i Hässelby, sen får vi se vad som händer mot kvällen, blir en alkoholfri afton iaf :) 
Jobbar massor så hinner inte med så mycket annat, men nu är det två dagar ledigt och dom ska jag utnyttja! Sen är det dags för ännu en 6-dagars jobbvecka. Uhh. Pengar iaf! Måste ju tjäna in lite extra nu när jag gått och köpt mig en ny kamera.. En Canon EOS 7D! Kalaset gick loss på 13000kr, så nu blir det knäckebröd och vatten denna månad haha. 

Nu är det ganska precis en månad kvar till min semester.. Då ska vi åka till värmland och chilla en vecka.. Längtar sjukt mycket. Det är jag värd! 


Kjelle verkar inte vara så pepp på att uppdatera här på vår gemensamma blogg så måste hålla ställningarna så länge, men ska sparka henne lite så kanske hon kan komma in hit också och förgylla era dagar. 

Tack! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0