Lördag

Hej blogg! 


Idag har varit en riktigt hurtig dag! Har promenerat i skogen med en trotsig Rambo bland annat. Tänkte att jag skulle ta lite fina bilder på honom, men han ville inte alls samarbeta.. När vi kommit en bit ut i skogen så vände han och gick hem, la sin selektiva hörsel och sket totalt i mig! Men en liten promenad blev det iaf haha
Var till kyrkan också med mormor och Marianne, vi hälsade på morfar, gammelmormor och gammelmorfar :)
Har även hjälpt pappa lägga i bryggan i sjön.. Har dock inte badat något, liite för kallt är det än.  
Ska snart sova, sen imorgon bär det av hem igen.. blöö 

Jag är så oerhört generös att jag bjuder på bilder även från denna dag! 

                                                                    Gräsmark Kyrka 

                                                Gammelmormor och gammelmorfar <3

                                                                    Morfar<3

                                                         Vacker minneslund


Skogspromenad med Rambo!







                                            Felvänd men här ska vi precis fixa bryggan!


Så var bryggan i! Härligt väder också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0