Längtan

Nu är mars här och det är inte så långt kvar till våren :) Sjukt vad mycket jag längtar till sommaren.. Kommer dock inte ha någon betald semester eftersom jag byter arbetsgivare 11 mars(samma jobb) och måste börja samla semesterdagar igen.. Men får ut mina semesterdagar i pengar för ett helt år från min nuvarande arbetsgivare.. Så har sökt en vecka semester iaf.. Så om jag får som jag vill kommer jag vara ledig i slutet på juli.. Då blir det en vecka i Värmland med hundarna och vännerna förhoppningsvis! Blir nog så att vi åker på min födelsedag antagligen. Gillar ändå inte att fira så det är en perfekt ursäkt till att slippa det hahaha. 

Här kommer lite bilder från förra sommaren när Kjelle var med mig till Nykast ♥








 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0