Det här med kyckling

"Oj, vilket otroligt spännande liv Cissi måste ha!" Tänker ni nog när ni läser om mina nattliga äventyr med en katt som gäst. Men faktiskt, det är så långt min fritid sträcker sig just nu. Jag hinner inte med så mycket mer än att jobba och sova. Jag har jobbat helt galet mycket senaste tiden. Vi snackar 70 timmars-veckor, jobb till 4 på morgon, jobb 6 dagar i veckan. Och all övrig tid försöker jag sova och ladda för nästa pass. Eller spendera underbara nätter med min kärlek. Vår kund tabbade sig, därför har det blivit så mycket övertid. Men nu i dagarna kom vi äntligen ikapp och jag planerar att ta en riktig helg. 
På lördag ska jag och min älskling gå på bio och ha det mysigt. På söndag ska jag och pappa fota lilla Henning. Ja justja, jag har gått och blivit moster!! För fjärde gången! Så fin liten bebis. Och så efterlängtad. Henning heter gossebarnet. Precis som min farfar hette. Älskar namnet! Älskar ungen! Älskar livet! 


Nej nu är det dags att sova. En sista dag på jobbet innan jag stämplar ut för veckan. Natti! 

Och juste, jag saknar mina vänner så sjukt mycket. MiJay och Sara har jag inte sett sen flytten till Uppsala och Kjelle har jag inte ens träffat i år... Skäms på oss! Skäms på mig! 


Jag tyckte det var otroligt spännande med en död hel kyckling 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0