don't listen to the radio - the vines (extremt lyssningsvärd och gårdagens pepplåt!)

Ni med sån där fantastisk slutledningsförmåga och med den sortes logiska tankeverksamhet som man bara hittar i ingående reportage om extremt lyckade människor kanske förstod från förra inlägget att jag faktiskt var ute igår och att det blev liiiite senare än planerat och några fler glas öl/cider/vin än tänkt. Japp. Har sovit fabulösa två och en halv timme inatt. Den perfekta mängden skönhetssömn. Jag har aldrig varit så häpnadsväckande vacker och fräsch som denna dag.
 
Och jag jobbar. I fucking Handen. Längst ut vid världens ände. Där är jag. Tio. Timmar. Utan. Rast. Man får käka lite casual, lutandes mot en bokhylla, spionera på kassan från ens gömställe. Och jag har ingen möjlighet att röka. Kan detta vara helvetet jag hamnat i? 
 
Det är på ett sätt ok ändå. Denna dag är lugn, och dagens enda riktiga arbetsuppgift, bortsett från kassan, är att plocka prislappar från några bokhögar. Så det gör jag. Sittandes, läsandes en blogg, ätandes djungelvrål. Det hade kunnat vara värre liksom.
 
Bjuder på en bild som togs INNAN ALLTING SPÅÅÅRA KARATEFYLLA-STYLE
 
 

Puss och hej och rösta rött i årets val!
 
(Och ps, raviolin was to die for.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0