Fail??

Efter inlägget nedan så fick jag en förnimmelse, en förnimmelse om att jag skrivit ett inlägg strax innan årskiftet 2012/2013. Och mycket riktigt var det så, fick snabbt en bekräftelse om att jag förnimmat korrekt. Och HAHA, jag lyckades inte hålla ett enda mål som jag hade inför 2013!! 

Dessa punkter var mina mål: 
  • Hemligt
  • Resa till Amsterdam
  • Resa igen till nåt nice varmt land
  • Cykla 35 mil till Värmland
  • Släppa Bud Smackers första singel
  • Chilla mer och stressa mindre


Vi Kan ju börja med punkt ett.. "Hemligt" Som även framgår i inlägget för ett år sedan, handlar alltså om min viktnedgång. Dubbelfail på den. Gick till gymmet två gånger, men tränade bara en gång av dessa två tillfällen.. Så vi glömmer denna punkt tycker jag! 
Punkt två.. Blev inte av, pga jobb och lite annat. 
Punkt tre.. Blev inte heller av, pga jobb.. Och lite annat. Haha. 
Punkt fyra.. Vad trodde jag egentligen??? Men denna punkt står med på min bucket list så någon gång i mitt liv kommer detta bockas av! 
Punkt fem.. Inte än, men vi har nåt på G! ;)
Och slutligen punkt sex.. Nä, chilla mindre och stressa mer blev det hahaha. 

Fortfarande go och glad tjockis med sämst kondition och inte så många upplevelser rikare alltså. Det känns ändå helt okej. Inte jätteokej, men lite okej iaf. 

PUSS 



cissi

Kommentarer
Postat av: kjelle

åh vad fantastiskt att du har bloggat! Jag vill ha meeeer snällasnälla <3

2014-01-12 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0