Nytt år!

Tjo! 

Här var det dött i vanlig ordning! Det är nästan ett halvår sedan jag var inne här och skrev några rader. Nu är det nytt år till och med...
Det är intressant det här med alla nya år. Alltid massa löften och livsmål som skall förverkligas hit och dit. Vill minnas att jag hade en massa löften och mål förra året vid den här tiden.. I år skiter jag i det.. Varför ställa massa höga krav på sig själv som man ändå kommer ha ångest över vid slutet på året, pga att man inte uppnådde ett skit av det man lovade sig själv? Näe.. 

Mycket har hänt(och inte hänt), under 2013. Kort och gott har jag jobbat som ett as, haft en veckas semester, umgåts med mina hjärtan, hittat kärleken samt förlorat två av de som hållit mitt hjärta hårdast, vilket har varit väldigt påfrestande för mig... 

I år planerar jag inget annat än när jag ska ha semester.. Usch vad jag längtar till sommaren, men snart har vi redan genomlidit halva "vintern"... så snart så!

Nu ska jag dra mig tillbaka, ha de gott så länge så får vi se när någon av oss återkommer! 

PUSS


Bjuder på en bild från midsommar(?) Satte mig i fågelskit!!!(såklart)

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0